Naujienos

DŽIUGAS — gardus parodos Paryžiuje akcentas

2016-11-21

Spalio mėnesį Paryžiuje įvyko tarptautinė maisto pramonės sektoriaus paroda „SIAL Paris 2016“, kurioje tradiciškai dalyvavo gausi „Žemaitijos pieno“ delegacija.

Ypač reikšminga tai, kad kas dvejus metus vykstanti paroda yra įvardijama kaip viena didžiausių maisto pramonės sektoriaus prekybos sandėrių vietų bei viena geriausių vietų stiprinti ir plėsti savo verslą, todėl neatsitiktinai ji tampa didžiuliu traukos centru paryžiečiams ir svečiams.

Šiais metais tarptautinę maisto produktų parodą „SIAL Paris 2016“ aplankė per 155 000 lankytojų iš 194 šalių, o dalyvių skaičius irgi įspūdingas — net 7000 iš 105 pasaulio šalių ir regionų, kurie savo produkciją pristatė net 8 parodų centro „Paris-Nord Villepinte“ salėse, apimančiose 100000 kvadratinių metrų plotą.

Parodos „SIAL Paris 2016“ metu vyko įvairios konferencijos ir apskrito stalo diskusijos, skirtos supažindinti parodos dalyvius bei lankytojus su naujausiomis tendencijomis bei pasiekimais maisto pramonės sektoriuje.
Parodos metu buvo organizuojamas ir maisto produktų degustacijos, kur ypač puikaus įvertinimo sulaukė žemaičių įmonėje gaminamas ir daugelyje šalių aukščiausių įvertinimų pelnęs kietasis sūris DŽIUGAS. Parodos dalyviai stebėjosi neįprastu DŽIUGO ir medaus deriniu, o paragavę gyrė švelniai pikantiško kietojo sūrio ir natūralaus lietuviško medaus skonių harmoniją. Ypač džiugu, kad kietasis sūris DŽIUGAS tapo skaniu parodos akcentu.
Lietuviškąjį parodos stendą aplankė ir garbus svečias — LR ambasadorius Prancūzijos Respublikoje Dalius Čekuolis su delegacija. Ambasadorius pasidžiaugė parodoje dalyvaujančiomis Lietuvos įmonėmis, taip pat ir tokių parodų senbuviu — „Žemaitijos pienu“. Tai, ambasadoriaus teigimu, tik patvirtina nuostatą, kad dalyvavimas profesionaliose parodose yra vienas iš efektyviausių verslo partnerių paieškos būdų.

Penkias dienas vykusioje parodoje „Žemaitijos pieno“ atstovai susitikinėjo su esamais ir potencialiais klientais iš įvairių šalių — Japonijos, Amerikos, Izraelio, Indijos, Kinijos, Jungtinių Arabų Emyratų, Ispanijos, Prancūzijos, Anglijos, Pietų Korėjos, Belgijos, Švedijos ir kitų.

Aplankyti ir kitų įmonių stendai, domėtasi inovacijomis ir populiariomis tendencijomis, parsivežta daug naujų idėjų ir kontaktų toliau tęsti sėkmingus darbus, plečiant „Žemaitijos pieno“ produkcijos pardavimus užsienio rinkose.


Jūsų
krepšelis
  • Cart